کفش

قیمت کفش چرم

قیمت کفش چرم

پخش تولیدی عمده کارخانه

چرم گاوی و شتر یکی از پرکاربردترین چرم در صنعت تولید کفش است. قیمت کفش چرم بستگی به عواملی که در ادامه ذکر خواهیم کرد بستگی دارد. نیم بوت‌های مردانه‌ای که از چرم چرم گاوی و شتر تولید می‌شوند، به خاطر نمای قشنگ و جذاب همچنین استحکام بالا و ماندگاری زیاد علاقه مندان بیشماری دارند. کفش چرم گاوی و شتر مردانه حالتی مخملی و پرزی شکل دارند. این مدل کفش در طرح‌ها و مدل‌های متنوع با رنگ‌بندی‌های متفاوت توسط چندین برند معتبر با بهترین کیفیت تولید و روانه بازار فروش می‌شود.‌ اگر می‌‌خواهید نیم بوت چرم اشبالت را با قیمت مناسب و ارزان خریداری نمائید، به سراغ مراکزی بروید که نمایندگی فروش برند تولید‌کننده این محصول است.

کفش مدل چرم گاوی و شتر دست ساز

چرم گاوی و شتر نوعی چرم اشبالت می باشد که در زمان فرآیند‌های گوناگون تهیه می شوند و به بازارهای فروش فرستاده می شوند. از چرم گاوی و شتر برای تولید انواع کیف و کفش زنانه و مردانه مورد استفاده قرار . می گیرند. جاهایی که در حوزه تولید انواع کیف اشبالت مشغول به کار هستند، امکان دارد تولید کنندگان بزرگ تولید کیف باشند یا در کارگاه‌های کوچک و بزرگ به تهیه این کالا بپردازند.‌

همچنین بخوانید  نکات هنگام خرید کفش‌ های روزمره

قیمت کفش چرم

شوربختانه در ایران همیشه تورم قیمتی وجود دارد. این عامل باعث می شود نتوان قیمت و رقم مشخص و ثابتی برای انواع کفش تعیین کنیم. به عنوان مثال سال گذشته با مبلغ فلان قیمت یک کفشی که مورد نیاز فردی بود میتوان تهیه کرد، ولی سال بعد متاسفانه با همان مبلغ نمیتوان آن مدل کفش را خریداری کرد چه بسا کیفیت آن محصول نیز پایین آمده است.

در فروشگاه کفش آسیا، شما میتوانید از مبلغ 100 هزار تومان الی 700 هزار تومان، انواع و اقسام کفش و کتونی را به صورت نقد و اقساط و همچنین شرایط چکی خریداری نمایید.

قیمت کفش چرم

قیمت کفش چرم

عوامل موثر در قیمت کفش چرم

احتمالا در خصوص عوامل قیمت در انواع کفش چرم به گوش تان خورده باشد، برای تعیین عوامل موثر در قیمت انواع کفش چند گزینه وجود دارد، همچنین به یاد داشته باشید کفش چرم طبیعی دست دوز تبریز شهرت جهانی دارد.

مهارت استاد کفاش

مسلما مهارت و توانایی استاد و شخصی که تولید کننده کفش می باشد، یکی از عوامل تعیین کننده در تعیین قیمت کفش می باشد. اکثر افراد جامعه به دنبال تهیه اجناس و یا خدماتی هستند که فرد مورد نظر از تجربه و مهارت بالایی برخوردار بوده باشد.

بنابراین مهارت استاد در ساخت کفش نقش به سزایی هم در کیفیت و هم قیمت محصول مورد نظر دارد.

جنس کفش

علاوه بر جنس رویه کفش، جنس زیره هم در قیمت نقش به سزایی دارد. مثلا زیره PVC قیمت پایین تری دارد، اما کیفیت چندان خوبی هم ندارد. زیره PU به لحاظ کفیت و مقاومت بالا می باشند. زیره چرم گران قیمت ترین زیره می باشد.

همچنین بخوانید  فروش کفش به صورت عمده و چکی

همچنین چرم طبیعی نیز دارای انواع کیفیت می باشد.

برند و مارک کفش

همواره هر محصولی که دارای برند معروف تری باشد، به همان نسبت از قیمت بیشتری برخوردار است، به عنوان مثل همیشه برند های : آدیداس، نایکی، گوچی و … قیمت بالاتری نسبت به دیگر برند ها دارند.

البته همیشه اینطور نیس، گهگاهی دیده می شود برند های غیره نیز شاهد قیمت بالایی بوده ایم.

فروش فیزیکی یا آنلاین

به جهت اینکه، مغازه داران و فروشگاه، شامل هزینه هایی مانند اجاره مغازه و فروشگاه، حقوق کارکنان و هزینه های جانبی دیگر می باشند، این موارد خود باعث بیشتر بودن قیمت اجناس نسبت به فروشگاه های آنلاین می باشد.

اگر دقت داشته باشید، در فروش اینترنتی هزینه های ذکر شده تقریبا کمتر می باشد یا اصلا وجود ندارد، به این دلیل فروشنده با قیمت پایین تری محصول و کفش خود را به عرضه می رساند.

مدیریت فروشگاه

این مورد کمتر دیده می شود، به عنوان مثال فروشنده هایی وجود دارند که همواره در دکوراسیون فروشگاه خود تغییر ایجاد می کنند و سعی دارند همیشه فروشگاه خود را از لحاظ ظاهری و شیک بودن به روز نگه دارند، به همین جهت برای جبران این گونه هزینه ها مجبور هستند تا قیمت محصولات و خدمات خود را بالا تر ببرند.

فصل خرید کفش

برخی از کفش ها مخصوص فصل خاصی هستند. مثلا کفش نیم بوت اکثرا در فصول پاییز و زمستان پوشیده می شود. اگر تعدادی کفش نیم بوت در زمستان فروش نرفت؛ بعضی مغازه دارها یا فروشگاه ها تخفیف اعمال می کنند تا تعداد باقی مانده فروش برود.

همچنین بخوانید  نکات تخصصی تعمیر کفش که می‌توانید در خانه انجام دهید

هم چنین در زمان های خاصی بعضی برندها یا فروشگاه ها بر روی کالاهای خود تخفیف می گذارند. این مورد باعث می شود قیمت نسبت به قبل پایین تر باشد.

در مورد تخفیف ها باید خوب تحقیق نمایید. برخی فروشندگان تنها عنوان تخفیف را استفاده می کنند. درحالیکه یک روز قبل قیمت ها را بالا می برند و فردای آن روز کمی پایین تر از آن قیمت می فروشند. مثلا در روز جمعه سیاه که باید تخفیف زیادی ارائه شود؛ بعضی فروشندگان و سایت ها روز قبل افزایش قیمت می دهند.

قیمت کفش چرم طبیعی در کفش آسیا

راضی بودن شما مشتریان گرامی از مهم ترین بند های فروشگاه کفش آسیا می باشد. به همین جهت، قیمت کفش چرم طبیعی در سایت فروشگاه کفش آسیا فوق العاده مناسب می باشد. شما علاوه بر قیمت مناسب، از ضمانت کتبی نیز استفاده خواهید کرد

قیمت کفش چرم

قیمت کفش چرم

.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *