کفش

انواع کفش‌های تابستانی بچگانه که باید داشته باشید.

پای کودکان به‌سرعت درحال‌رشد است و انتخاب کفش مناسب برای آن‌ها از اهمیت زیادی برخوردار است‌. سرعت رشد پای بچه‌ها به‌اندازه‌ای است که تقریبا هر 6 ماه یک بار باید برای آن‌ها کفش جدید تهیه کنید. از طرفی بچه‌ها روحیه حساسی دارند و کفش‌هایی که باب سلیقه آن‌ها باشد؛ باید زیبا و متناسب با سن‌شان طراحی شده باشند.

راحتی و طراحی استاندارد کفش هم مهم است تا از اذیت شدن پای کودکان جلوگیری شود. در این مقاله به بررسی کفش‌های ضروری تابستان می‌پردازیم. کفش‌های تابستانی بچگانه معمولا بازتر بوده و تراکم کمتری نسبت به کفش‌های زمستانی دارند. به‌این‌ترتیب کفش تهویه بیشتری داشته و فرزند شما موقع استفاده از کفش‌ها دچار گرما نمی‌شود. همچنین از ایجاد خارش و تعریق هم جلوگیری می‌شود.

ویژگی کفش‌های تابستانی بچگانه

اولین نکته در انتخاب کفش‌های تابستانی بچگانه کیفیت آن است. کودکان پاهای حساسی دارند؛ در نتیجه باید کفشی را انتخاب کنید که به پای کودک شما آسیب نرساند. کفش باید طوری انتخاب شود که با سایز فعلی پا کودک تناسب داشته باشد.

نکته دیگر در خصوص کفش‌های ضروری تابستانی بچگانه، طراحی کفش‌ها است. کفش‌های تابستانی باید سبک باشند تا کودک شما بتواند به‌راحتی با کفش‌ها بدود و بازی کند. کفش نباید مزاحمتی برای بازی و تحرک کودک ایجاد کند. همچنین در این کفش‌ها باید از رنگ‌ها و المان‌های شیک و جذاب استفاده شود.

به‌اندازه کفش دقت کنید

بیشتر والدین تصور می‌کنند که کفش‌های کودکان را باید چند سایز بزرگ‌تر از پای آن‌ها تهیه کنند. اما این کار می‌تواند دردسرهایی ایجاد کند. چرا که کودک شما مدام درحال تحرک است و انتخاب کفش با سایز غیر دقیق می‌تواند برای او مشکلات اسکلتی و ناراحتی‌های متعدد ایجاد کند. حی ممکن است باعث زمین خوردن کفش یا بدفرمی پا شود. در انتخاب کفش تابستانی کودک، سایزی را انتخاب کنید که حداقل 4 تا 5 سانت در جلو پا کودک خالی باشد.

همچنین بخوانید  قبل از خرید کفش برای فرزند خود، این نکات را بخوانید!

زیره کفش

در انتخاب کفش تابستانی همچنین باید به زیره کفش دقت کنید. زیره مهم‌ترین قسمت کفش است و راحتی و دوام آن را تعیین می‌کند. کفشی را انتخاب کنید که زیره نرم و بادوام داشته باشد.

جنس کفش

جنس کفش باید طوری باشد که تحرک زیاد و جست‌وخیز کودک آسیبی به آن نرساند. از طرفی تهویه پذیر بوده و باعث تعریق و خفگی پا نشود. همچنین کفش باید انعطاف‌پذیر باشد و بتواند خودش را با شکل و فرم پای کودک تطبیق دهد و اسکلت نرم پای کودک شما در کفش آسیب نبیند.

آخرین نکته‌ای که در خرید کفش‌های تابستانی بچگانه باید به آن توجه داشته باشید؛ قیمت کفش است. والدین معمولا در طول سال باید یک یا دو جفت کفش برای کودکشان تهیه کنند. بنابراین طبعا ترجیح می‌دهند که این کفش‌ها قیمت‌های مناسب و مقرون‌به‌صرفه‌ داشته باشند.

انواع کفش‌های تابستانی بچگانه

کفش‌های تابستانی بچگانه در انواع و مدل‌های مختلف تولید و در بازار عرضه می‌شوند. این کفش‌ها در مدل‌های مختلف برای کاربردهای متنوع و سلیقه‌های مختلف افراد طراحی می‌شوند.

صندل تخت: صندل تحت گزینه خوبی برای پیاده‌روی‌های تابستانی است. این صندل‌ها با چسب و زیپ و بند و قفلک بسته می‌شوند. این کفش‌ها معمولا بدون پاشنه و با متریال مختلف مانند جیر، چرم، مخمل، ابری و غیره تولید می‌شوند. امروزه انواع صندل‌ها برای دختران و پسران طراحی و روانه بازار می‌شود.

صندل پاشنه‌دار: این کفش‌ها برای مجالس و مهمانی‌ها و استفاده به‌همراه لباس‌های مجلسی برای دختربچه‌ها، انتخاب خوبی هستند. این کفش‌ها استایل شیکی به کودک شما می‌دهند و معمولا دیزاین شیک و مجلسی دارند.

همچنین بخوانید  صادرات کفش مردانه آسیا

دمپایی‌: گزینه دیگری که به‌عنوان کفش‌های تابستان می‌توانید استفاده کنید؛ دمپایی‌های شیک مناسب برای بیرون هستند. امروزه پوشیدن دمپایی‌های مخصوص محیط بیرون ترند شده است و افراد زیادی از آن استفاده می‌کنند. این دمپایی‌ها راحت هستند و پوشیدن و درآوردن آن‌ها هم دردسرهای کفش‌های بندی و کتانی‌ها را ندارند. این دمپایی‌ها معمولا لژدار هستند و با دیزاین‌ها و استایل‌های متنوع طراحی می‌شوند.

کفش‌های اسپرت: کفش‌های اسپرت معمولا برای زمستان مناسب هستند؛ اما این کفش‌ها را می‌توانید در تابستان هم استفاده کنید. این کفش‌ها در تابستان و برای برخی موقعیت‌ها مانند ورزش کردن یا پیاده‌روی و بازی کردن مناسب هستند. کفش‌های کتانی برای همه فصل‌ها تولید و طراحی می‌شوند.

کفش کالج: کفش‌های کالج از جمله کفش‌های ضروری تابستانی بچگانه هستند که می‌توانید در موقعیت‌های متنوع مانند مدرسه، پیاده‌روی و غیره استفاده کنید. این کفش‌ها برای استایل‌های کژوال مناسب هستند. این کفش‌های کالج معمولا با چرم، جیر یا نبوک تولید می‌شوند. طراحی کفش‌های کالج معمولا طوری است که پای شما در آن عرض نمی‌کند و احساس راحتی بیشتری دارید.

کفش‌های بالرین: از جمله کفش‌های ضروری تابستانی بچگانه، کفش‌های بالرین هستند. این کفش‌ها انتخاب دوست‌داشتنی و جالبی برای دختربچه‌های شیرینی شما هستند. این کفش‌ها با طراحی راحت و معمولا بدون بلند به‌راحتی پوشیده شده و بیرون آورده می‌شوند. سادگی این کفش‌ها برای استفاده در کنار استایل‌های کژوال یا مهمانی، زیبایی ویژه‌ای به استایل کودک شما می‌دهد.

نیم‌بوت تابستانی: شاید تصور کنید که بوت‌ها و نیم‌بوت‌ها تنها برای زمستان کاربرد دارند؛ اما گاهی می‌توان از این کفش‌ها در تابستان هم استفاده کرد. نیم‌بوت‌های تابستانی طراحی منحصر‌به‌فردی دارند. طرح و جنس این کفش‌ها با نیم‌بوت‌های زمستانی متفاوت هستند. این نیم‌بوت‌ها طوری طراحی می‌شوند که جنس خنکی داشته باشند.

همچنین بخوانید  بهترین کفش چرمی رسمی جوانان

قیمت کفش‌های تابستانی بچگانه

قیمت کفش‌های تابستانی بچگانه کودکان معمولا به عوامل متعددی بستگی دارد. برند کفش مورد نظر، طراحی، جنس کفش، متریال مورد استفاده در آن و غیره، قیمت کفش‌های تابستانی بچگانه را مشخص می‌کند.

سخن آخر

کفش‌های تابستانی بچگانه شامل انواع کفش‌های راحتی، کتانی، نیم‌بوت و غیره هستند. به‌نسبت موقعیتی که قرار است کودک شما در آن حضور داشته باشد. نوع کفشی که انتخاب می‌کنید هم متفاوت است. کفش‌ها به‌نسبت طراحی متنوعی که دارند؛

برای کاربردهای مختلف قابل استفاده هستند. کفش‌های کتانی، کالج یا نیم‌بوت برای موقعیت‌های ورزشی، رسمی و غیره کاربرد دارند. صندل‌ها، دمپایی‌ها، کفش‌های بالرین و غیره جز کفش‌های کژوال هستند که برای موقعیت‌های راحت‌تر می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *